وب سایت نرم افزاری گندم

وب سایت نرم افزاری گندم

به وب سایت نرم افزاری گندم خوش آمدید. عزیزانی که با موبایل از سایت بازدید می کنند جهت مشاهده مطالب کمیاب به پایین صفحه مراجعه کنند.شما می توانید تمامی مشکلات، سوالات و درخواست های خود را با ما به اشتراک بگذارید. تمامی محصولات سایت به علت طرح تابستانه، با تخفیف ویژه محدود همراه است و نرم افزار ها و پکیج ها تست شده پس با خیال راحت دانلود کنید. به علت بروز بودن وب سایت از صفحات دیگر هم بازدید نمایید.(برای دسترسی سریع به وب سایت دکمه های(ctrl+d)را فشار دهید و وبسایت ما را بوکمارک کنید)

محل لوگو

دانلود رایگان فیلم هزارپا

آمار سایت

نظرسنجی سایت

چه مطالبی بیشتر مورد پسند شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 728
  • بازدید دیروز : 1458
  • بازدید کل : 481871

آموزش کامل رفع مشکلات رایج درگاه های پرداخت


آموزش کامل رفع مشکلات رایج درگاه های پرداخت

آموزش کامل رفع مشکلات رایج درگاه های پرداخت


 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

 

خدمتتون عرض کنیم که درگاه های پرداخت بانک ها که برای همه کارت های عضو شبکه شتاب هست، هیج مشکلی ندارن و در واقع این شما هستید که به علت استفاده از مرورگرهای مختلف و یا آنتی ویروس ها و... با درگاه های پرداخت مشکل پیدا می کنید. ما در این مطلب، لیست کاملی از این مشکلات رو همراه با راه حل به شما میگیم. اولین نکته اینه که حتما از مرورگر فایر فاکس Firefox استفاده کنید. در ادامه بخشی از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که تمامی کاربران با اونها مواجه میشن رو بازگو خواهیم کرد. همراه ما باشید.

برای یادگیری بیشتر به این مواردی که در درگاه پرداخت زیر مشخص شده دقت کنید.

به عنوان مثال از درگاه خوب بانک ملت استفاده می کنیم.

بعد از خرید حتما برروی گزینه تکمیل خرید کلیک کنید:

پارامترهای مورد نیاز جهت پرداخت اینترنتی به شرح زیر هستن:

1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت : این شماره در کارت همه بانک ها، بر روی کارت درج شده است. نمونه شماره کارت درج شده بر روی کارت های بانک ملی در تصویر زیر آمده است:

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم : رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه های خود پرداز یا همان ATM وارد می نمایید، متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک و همراه بانک که حساب خود را از طریق اینترنت یا موبایل خود چک می کنید نیز متفاوت است.

در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.

2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و بگویید می خواهم رمز خرید اینترنتی دریافت کنم. اگر بانکتان بانک خوبی باشد حتماً راهنمایی می شوید.

3- کد CVV2 : کد CVV2 به صورت یک عدد 4رقمی (و به ندرت 3رقمی) مانند شماره کارت 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 4رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 3 رقمی است و نمونه تصویر این کد را در زیر مشاهده می کنید:

 

در برخی کارت های بانک تجارت، کد CVV2 به صورت رقم 17، 18 و 19 بعد از 16رقم شماره کارت حک شده است.

4- تاریخ انقضاء: تاریخ انقضاء هم روی اغلب کارت های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، نگران نباشید. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.

5- حرف امنیتی: دقت کنید که این حروف امنیتی همانند تصویر باشد.

مشکلات رایج SSL در فایر فاکس

(( مشکل فایرفاکس با SSL و use TLS در آپدیت جدید))

توجه مهم : در صورتی که به صفحه دروازه پرداخت اینترنتی بانک منتقل نشدید و با پیغام زیر روبه رو شدید، در بیشتر مواقع علت این امر دقیق نبودن تاریخ و ساعت سیستم و همچنین آپدیت نبودن سیستم عامل می باشد، با تنظیم این موارد، مشکل حل می شود.

 

راه حل دوم: احتمال دیگر هم مربوط به آنتی ویروس ESET هست که می تونید به طور موقت غیر فعالش کنید و ببینید مشکل حل میشه یا نه. اگر مشکل برطرف نشد پس شما گزینه SSL Scanning را در ESET فعال کرده اید. اون رو Disable کنید تا دیگه این Error پیش نیاد. چون سایتی که شما سعی کردید واردش بشید از پروتکل HTTPS استفاده می کنه. طبق تصویر زیر عمل کنید:

 

 

اگه فایرفاکس رو به نسخه های جدید آپدیت کرده باشید، شاید متوجه شدید که فایرفاکس با بعضی از سایت هایی که از پروتکل https استفاده میکنن مشکل پیدا کرده و این پیغام رو میده:

برای برطرف کردن این مشکل باید توی نوار آدرس فایرفاکس عبارت زیر رو تایپ کنید:

about:config

یه پیغام(با ترجمه زیر) میاد که باید تاییدش کنید:

(من دقت خواهم کرد! قول میدهم)

بعد یک صفحه باز میشه که تنظیمات اصلی مرورگر رو به صورت متن آورده. کلمه tls رو جستجو کنید.

از گزینه های جستجو شده مقدار گزینه ی security.tls.version.max رو باید 2 قرار بدید و مقدار گزینه ی security.tls.version.min رو باید 0 قرار بدید.

تمام شد!

مشکل شما حل شد

مهم:

زمانی که روی دکمه پرداخت کلیک می کنید یک پیغام میاد که دوتا گزینه داره:

cancel و continue

که شما باید روی گزینه "continue" کلیک کنید تا پرداخت انجام شده و به سایت پذیرنده(فروشگاه) بازگشت داده بشین و لینک دانلود رو مشاهده کنید.

الان میتونید با خیال راحت به صفحه خرید محصولتون برگردین و محصول مورد علاقه خودتون رو خیلی آسون و مطمئن خریداری کنید.

.: موفق و منصور باشید :.

 

  انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 556

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "وبسایت گندم" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما